About

Saya, salah seorang lelaki kacak yang bukan menjadi kegilaan ramai perempuan-perempuan comel diluar sana. Kalau tak mesti saya dah sibuk memanjang jer duk melayan dorang semua.

Saya boleh dikatakan seorang blogger sampingan jer, namun tidak bermakna saya bukan seorang blogger yang kacak. Masih belum ada komitmen lagi untuk menjadi blogger sepenuh masa sebab blog-blog saya jarang dikemaskini.

Saya menulis untuk suka-suka serta berkongsi pendapat, pandangan, dan pengalaman. Saya buat blog pun kerana minat. Apabila dah ada minat yang mendalam terhadap sesuatu bidang tu, kita akan lebih suka untuk belajar, cuba memahami, serta mengkaji.

Cumanya saya masih kurang cekap dalam bidang penulisan, agaknya sebab saya jarang kemaskini blog-blog saya. Jadi penulisan tu tak dapat maintain dengan baik.

Walaupun saya kurang cekap dalam bidang penulisan, tetapi saya masih dapat menghasilkan entri yang kacak.

Sekalipun entri saya masih tidak kacak, sekurang-kurangnya saya masih memiliki domain LelakiKacak.com About

{ 6 comments… read them below or add one }

1 shraqs April 2, 2012 at 5:16 am

Terbaiklah. Pantas ye rembat domain lelaki kacak :)

Reply

2 Admin April 2, 2012 at 5:43 am

Kebetulan ada jer tu bro.. :)

Reply

3 azmanisma April 9, 2012 at 12:04 am

aku rasa ko ni antara blogger yg aku kenal,cuma ko berselindung disebalik wajah kacak tu hehehe..

Reply

4 farahaznil April 9, 2012 at 2:53 am

hahaha..betul tu..tapi masih lagi samar identitinya..hi hi hi

Reply

5 Admin April 12, 2012 at 10:08 am

Eh, salah org tu…
tu antara saingan tu…

Reply

6 azriMy June 17, 2012 at 3:26 am

buatlah contest untuk mendedahkan identiti lelaki kacak ni, siapa menang dapat Alphard sebijik… mesti ramai joinnn..

Reply

Leave a Comment